…cum mi-am petrecut sfarsitul lumii.

June 14, 2008

Era un film.

Adica ziua mea. Ei hai, ca nu a fost atat de raau. Daca stau sa ma gandesc, a fost briliant! Amandina cu lumanare a fost bestiala. Multumesc, si va iubesc! Am primit chitara de la ai mei. E neagra si acustica si draguta si shiny si ma vad in ea 😀 Si canta mirific. Am mai primit o carte, “Cum sa fii o lady” de la un amic. Ar trebuie s-o iau ca pe o replica la cadoul pe care i l-am facut de ziua lui, undeva prin mai, cu “Codul bunelor maniere”? Buddie, n-a fost cu subanteles, jur! Oricum, cartea e misto. Multumesc.

Sunt obsedata de melodia asta.

E atat de exotica, si desi nu beau, sunt oricum fascinata de cafea si de arta de a o bea.

De ce personajele negative din desenele animate s-au facut atat de urate?

Cum e tipul din stanga. Secsi, nu?

Sau la tipul de jos, tot stanga.

Personajele negative trebuie sa fie intrigante, sa atraga, nu sa provoace voma. Trebuie sa fie elegante, provocatoare, enervante doar uneori, cat sa strigi in fata televizorului cateodata “Curvo! De ce ai venit si tu, nu vezi ce fericiti erau?!”. Dar probabil am uitat ca vorbesc despre desene animate…

4 Responses to “…cum mi-am petrecut sfarsitul lumii.”

  1. Cosmina Says:

    Ei hai, ca nu a fost atat de raau.

    nu ti-ar fi rusine:))))

  2. copilmic Says:

    Hei, am zis ca a fost supercalifragelisticexpialeedocious 🙂

  3. Ana Says:

    La multi ani copil..ma bucur ca te-ai distrat la ziua ta, sa stii ca peste ceva ani ai sa te bucuri enorm ca ai avut zile de nastere faine si nu dramatice 🙂
    Sa ai grija de chitara ta shiny si sa canti numai ce-ti place 🙂

  4. copilmic Says:

    Anaaaaaa >:D<
    Mi-era dor de tine.
    Multumesc, printeso.. Chitara e bestiala. Am invatat Stand by me pe ea. Asa, in memoriam John Lennon. Suna superb.
    Ti-am spus cat de emo e chitara mea? E neagra cu margini albe, si cu lacrima neagra. Si plange intr-un mare fel :X (asta a fost poetic)
    M-am distrat mult la ziua mea; cred ca a fost cea mai misto zi de nastere, mai tare decat alea planificate cu petreceri and stuff.
    Multumesc din suflet ca te-ai gandit si la mine. Damn, mai tii minte? Aveam 12 ani cand am intrat in blogosfera :))


Leave a Reply

