never forget you

April 19, 2008

Cos iubito, daca credeai ca am uitat cu nesimtire de ziua ta si de cei 14 anisori pe care [vrei-nu vrei] ii implinesti oficial, ei bine afla ca insensibilitatea mea are o limita! 🙂 Bombonelele tale Merci nu ne-au convins sa iti luam cadou de ieri, pentru ca am conspirat, complotat si planuit indelungi zile pentru o surpriza frumoasa. Cadoul nostru nu va ajunge nici azi, dar tu spera mult si bine :)) Glumeam.

Doamne, nici nu stiu cum ar trebui sa incep o urare adresata tie; poate ca drept introducere ar trebui sa mentionez facturile lungi cat toate zilele de post. Telefoanele pe care nu mi le-ai refuzat nici macar o data, problemele pe care le-ai suportat cu maturitatea unui om mare. Tot ceea ce situatia imi permite sa iti spun este ca imi doresc din tot sufletul sa fi fericita, simtindu-te implinita si cu adevarat pe picioarele tale.

Desi nu multi dintre cei de pe aici stiu cine e Cosmina, vreau ca toti sa ii urati un calduros “La multi ani!” pentru ca omuletul asta merita tot ce e mai bun pe lume, desi abia si-a luat buletinul. Pentru mine, demonstrati ca romanii inca mai au spirit civic si ca, desi majoritatea nu o cunoasteti nici macar virtual, ii puteti face ziua de nastere mai frumoasa prin urarile voastre. Imaginati-va ca ii urati toate cele bune unui prieten extrem de apropiat; nu ati facut niciodata asta?

Ca o ultima idee, Cos, PCR-ul te saluta :)) Hail Ceausescu! [not] Un “La multi ani!” traditional.

13 Responses to “never forget you”

  1. Cosmina Says:

    awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

    ce draguuut:D:D:D:D:D:D.. pt mine?:D:D:D:D:D:D
    multumesc mult de tot:*:*:*
    te iubesc puisor paranoic si dulce:*:*:*:*:*.. va iubesc pe toti (azi:P:) :)).. (si maine):*

  2. copilmic Says:

    Si Ceausescu te iubeste 🙂

  3. ale:) Says:

    n-am vazut decat acum..dar La multi ani ,Cosmina! sa lupti pentru toate visele tale ca intr-o zi ele sa devina realitate.>:d<

  4. copilmic Says:

    Multumesc, Ale, in numele Cosminei si… bine ai venit pe blog-ul meu 🙂

  5. ale:) Says:

    hehe:) n-ai de ce sa-mi multumesti,pe blog-ul tau am ajuns..citind blog-ul anei [nu sunt printesa:)] ..is tare interesante toate chestiile pe care le scrieti:).succes pe mai departe:).

  6. copilmic Says:

    Mulumesc 🙂
    Tu nu ai blog?

  7. arici Says:

    wowowowowow asta e tema lui alex!!!!!
    http://alexblog.eu/
    lol.
    mişto post, anyway.

  8. copilmic Says:

    Mda, si a lu’ Pimkee si… ;))
    Multumesc si bine ai intrat la mine pe blog 🙂

  9. vlad Says:

    La multi ani! 😀
    Pentru 14 ani si aproape o luna 😀

  10. copilmic Says:

    Cos nu are momentam net, din motive tehnice si nu prea. Va multumesc eu in locul ei pentru ca v-ati facut timp >:D<

  11. Clara Says:

    imi place blogul tau! te-ar interesa un schimb de linkuri? eu ti-am dat deja add! multumeeeeeesc!

  12. copilmic Says:

    Salut, Clara.
    Multumesc pentru complimente 🙂
    De obicei, nu ma bag la astfel de schimburi. Promit ca imediat dupa teza la mate [adica azi, mai pe seara asa…] sa ma uit peste bloguletul tau si sa te bag in blogroll. Deal?:)

  13. Cosmina Says:

    vai ce draguti sunteti dragilor:) ms ms ms:*>:D<


Leave a Reply

