Pantofii rosii si poseta pierduta

April 9, 2008

N-am sa inteleg vreodata principiul dupa care se ghideaza, observ, din ce in ce mai multe femei: geanta cat mai mare, neaparat arhi-plina. Da, sariti-mi in cap, am 14 ani si o sa vad eu cand o sa fiu mare. Stim, stim, femeile sunt cele mai pragmatice creaturi ale Universului [Si cred ca am gasit si solutia pentru “De ce urasc barbatii casniciile”]. Au intotdeauna la ele un pachet de servetele, doua telefoane pentru orice eventualitate, de cele mai multe ori in retele diferite [unul pt. fiecare iubit, sau cum?], un alt pachet de servetele in caz ca se termina primul, o pereche de ochelari de soare, indiferent de anotimp, un dres de rezerva, un lac de unghii in caz ca acesta se rupe… Intr-un cuvant, puteti sa va pierdeti in salbaticie – daca dati de geanta unei femei, puteti supravietui cel putin o saptamana.

Poseta unei femei este un fel de sanctuar, in care se imbarliga diferite obiecte, produse cosmetice, alimentare, electronice, accesorii, prezervative, medicamente, in asa fel incat – ce, v-ati mirat pana acum? – au intotdeauna de toate, mai putin ce le trebuie cu adevarat. O femeie cu o astfel de poseta trece zilnic prin minute intregi de rascolire a incapatorului accesoriu, pentru ca in cele din urma sa exclame “Crap! Mi-am uitat pixul acasa!”

In fine, cam de-asta e asa o mare tragedie cand li se fura pretiosul accesoriu. Cred. Cert e ca in el mai tin si acte, cele mai multe. Ah, inca ceva. Niciodata sa nu scotocesti prin geanta unei femei. Oricat de practice ar fi lucruruile pe care le tine acolo, nu-i va pica bine sa stie ca secretul ei este deconspirat.

Of of, mai mai, suntem fiinte ataaat de complicate uneori, dar stiu ca suntem adorabile 🙂 Mai stiu ca nu voi fi niciodata feminista, de multe ori ma ghidez dupa motto-ul “Nu sunt barbatii porci, femeile sunt proaste”, dar sa o luam pe aia dreapta: ce v-ati face, ma, fara extra-posetele noastre?

8 Responses to “Pantofii rosii si poseta pierduta”

  1. Anna Says:

    Am o geanta mare, dar nu tin toate aceste lucruri pe care le-ai insirat, poate pentru ca am invatat sa car dupa mine doar strictul necesar si crede-ma am vazut genti mici pline de nimicuri 😛

  2. copilmic Says:

    Nu stii cat ma bucura sa aud asta :))

  3. vlad Says:

    suntem porci =))

  4. copilmic Says:

    Probabil, dar eu va sustin ^_^

  5. Jasmine Says:

    Well….Noi fetele suntem foaaarte ciudate [ na, ca am recunoscut`o :-p ] ….Foarte greu intelegem noi ce facem si de ce, dar baietii… Tinem foarte mult la imagine….si daca e nevoie de o…GEANTAzaurus Rex ca sa completam aceasta imagine…o luam si pe`asta…o purtam si pe`asta… Nu`s o fashion vitcim ca sa fiu asa de impresionata de…trend`ul asta…insa Marea Adunare [ turma ] pare sa fie incantata de ultimele modele de geamantane :-?? Whateva` …Eu chiar nu vad ce ai putea baga in ditamai` geanta …. Oricum…Fetelor , [ adepte ale trendului] ….sunteti cul !

  6. Jasmine Says:

    fashion victim * scuze 😀


  7. Initial gentile au fost concepute ca un accesoriu vestimentar.Ca fetele din ziua de astazi il iau ca pe ceva indispensabil,e altceva.Aceasta trebuie sa contina strictul necesar.Eu am genti mari si imi plac foarte mult.De obicei am doar carti in ele deoarece le port la scoala.Si totusi,indiferent de dimensiunea gentii,prefer sa am doar strictul necesar,in cazul meu…iPod’ul,telefonul mobil si…o carte buna:D

  8. copilmic Says:

    Eu folosesc un rucsac, in locul gentii. Iar pentru mine, strictul necesar este alcatuit tot dintr-o carte pe care, din pacate, desi imi propun nu pot s-o citesc in metrou, agenda, portofel, un pieptan si oglinda si alte chestii de genul asta, si cheile, cred…
    Ah, si poate ceva de schimb. 🙂


Leave a Reply

