copil mic shuffle-uit

April 4, 2008

Scriu acest post deocarece si pentru ca: Intr-un mod barbar si lipsit de suflet ati uitat de bietul copil ascuns in umbra… not. Oricum, nu va obositi sa-mi dati tag-uri, le iau singurica 🙂 Uite unul pe care l-am mai facut, parca, acum muuult timp, dar care intotdeauna isi are farmecul. E vorba de o lista de 20 de intrebari dragute despre viata, la care imi raspunde Winamp-ul. Da, da. Pun toate melodiile pe shuffle si… de aici deduceti voi – prima melodie, primul raspuns. No cheating, cross my heart! So here it goes:

P.S: Am primit-o de la Rushka si abia acum vad 🙂

1. Cum te simţi azi?
Glenn Medeiros – Nothing’s gonna change my love for you [daaa for fuckin’ sake]

2. Vei ajunge departe în viaţă?
The Fleetwoods – Come softly to me [adica daca fac pasi mici si daca e cineva acolo care sa ma indrume, o sa ajung departe sigur ]

3. Cum te văd prietenii tăi?
Survolaj – Strazi bantuite de noapte [Casper >:)]

4. Te vei căsători vreodată?
Ac/Dc – Rock and Roll ain’t noise pollution [yah… sure]

5. Care e tema preferată a celui mai bun prieten?
Lostprophets – Rooftops [deci dragii mei prieteni iemo chidz, nu va aruncati de pe acoperis]

6. Care e povestea vieţii tale?
Greenday – Wake me up when September ends [JOS CU TOAMNA!!!]

7. Cum este/ era în liceu?
Kiss – Strutter [ha ha >:) “Tantos, Tantos, Dansul pinguinului!” =))]

8. Cum poţi avansa în viaţă?

Kansas – Dust in the wind [pe calea aerului…?]

9. Care e cel mai fain lucru la prietenii tăi?
Muse – Unintended [hmmm… adica fac o groaza de chestii proaste si neintentionat, so that I cant’ get upset?:))]

10. Ce se preconizează pentru weekend?
Iron Maiden – The number of the beast [Sfarsitul lumii!!!]

11. Ce cântec te descrie cel mai bine?

Plain White T’s – Hey there Delilah [aww ce dragut :)]

12. Dar pe bunicii tăi?
Judas Priest – Metal Meltdown [OMG =))]

13. Cum îţi merge în viaţă?
Lion King – Can you feel the love tonight [hi hi ^_^]

14. Ce melodie îţi va cânta la înmormântare?
Compact – Trenul pierdut [vaaaai ce frumooos :X]

15. Cum te vede restul lumii?
Sum 41 – Pieces [deci vreti sa ma vedeti facuta bucatele, da?! HA! V-am demascat, ipocritilor!]

16. Vei avea o viaţă fericită?
Boomtown Rats – I don’t like Mondays [daca da Domnul si dispar zilele de luni, da…]

17. Ce cred prietenii cu adevărat despre tine?
Iron Maiden – Hallowed be thy name [YES I’m God :D]

18. Sunt persoane care te doresc în secret?
Michael Jackson – Liberian Girl [oh daaa]

19. Cum să mă fericesc singur?
The Kooks – Sofa song [Goooood perversiloooor e vreo aluzie?=))))]

20. Ce ar trebui să faci cu viaţa ta?
Deep Purple – Gunga Din [asta nu mai stiu ce vrea sa insemne. dar pare o piesa optimista, deci e de bine :)]


Sunt taaare curioasa ce are Vlad de zis. Iar Simina nu-mi pasa daca vrea sau nu sa rezolve leapsa asta – o va face. Ha!

5 Responses to “copil mic shuffle-uit”

  1. rushka Says:

    nu am uitat de acest copil… cel putin nu eu!!
    take a look here: http://rushka.wordpress.com/2008/04/03/eu-si-muzica-mea-pe-shuffle/

  2. copilmic Says:

    Vaai sunt o vaca 😀
    Mersi mult, modific acum 🙂

  3. Alexa Says:

    mai, tu asculti cam ce ascult si eu, zau.

  4. copilmic Says:

    🙂 Ce dragut.
    Vezi ca ti-am dat add pe mess.

  5. Simina Says:

    n-am intarziat prea mult, nu? :d

    1. Cum te simţi azi?
    Coldplay- The hardest part

    2. Vei ajunge departe în viaţă?
    Phantom Planet-California (i-auzi. o sa scap de rom.)

    3. Cum te văd prietenii tăi?
    Red Hot Chilli Peppers- Warm tape (care prieteni? :)) )

    4. Te vei căsători vreodată?
    Crown Atlantic- There are no worries (adica.. sa nu-mi fac probleme, ca nu ma voi casatori niciodata? ok. :)) nici nu trebuie. cum ramane cu independenta femeii & crap?)

    5. Care e tema preferată a celui mai bun prieten?
    Green Day-When I come around

    6. Care e povestea vieţii tale?
    The killers-Bones (=)) )

    7. Cum este/ era în liceu?
    The pierces-Secret (misterioasa treaba)

    8. Cum poţi avansa în viaţă?
    Lectro- live xxl

    9. Care e cel mai fain lucru la prietenii tăi?
    Timberland- Apolagize (asa ma. cereti-va scuze! sa stiti ca prefer trandafirii albi)

    10. Ce se preconizează pentru weekend?
    Coldplay-Talk (great. i love to talk)

    11. Ce cântec te descrie cel mai bine?
    Hilay Duf-Stranger (ce mama ma-sii cauta melodia asta in calculatorul meu??)

    12. Dar pe bunicii tăi?
    Coldplay- What if (care bunici?)

    13. Cum îţi merge în viaţă?
    Bob Sincler- Tennessee (misto melodie)

    14. Ce melodie îţi va cânta la înmormântare?
    (morbiiid)
    The Fray-How to save a life =)) mda.

    15. Cum te vede restul lumii?
    Peter Bjorn-Young Folks

    16. Vei avea o viaţă fericită?
    Sia-Breathe me (ha? am nevoie de un tub de oxigen ca sa fiu fericita?)

    17. Ce cred prietenii cu adevărat despre tine?
    (a mai fost la intrebarea 3. sau ce, acolo nu era pe bune?)
    Grazy town-Butterfly

    18. Sunt persoane care te doresc în secret?
    (hai, vreau sa fiu uimita.)
    McFly-Obviously =))))

    19. Cum să mă fericesc singur?
    Bon Jovi-It’s my life

    20. Ce ar trebui să faci cu viaţa ta?
    Air-Photograph (trebuie sa fac fotografii?)


Leave a Reply

