cum sa ma urasc pe mine?!

March 8, 2008

Am de la Johnny o leapsa home made 🙂 care suna cam asa: 5 lucruri care iti plac la tine vs. 5 lucruri care nu-ti plac. Uhh o sa mor?

Nu-mi place ca:

  • sunt paranoica, plang din orice si-mi fac griji din cele mai mici chestii
  • sunt extrem de timida
  • sunt orgolioasa
  • sunt extrem de schimbatoare, ma plictisesc repede si raman fara activitati
  • uneori dezvalui prea multe chestii prea multor persoane

Imi place ca:

  • sunt destul de sociabila, iar cand sunt cu persoane apropiate mie sunt de-a dreptul exuberanta
  • sunt optimista si zambitoare, vad intotdeauna partea buna a lucrurilor si ma bucur din nimic
  • nu-mi pasa de ce cred cei care nu ma cunosc, in schimb parerea prietenilor este mai mult decat importanta pentru mine
  • am un minim talent la limba romana
  • sunt sincera si pacifista si am convingerea ca n-o sa pun gura pe tigari sau droguri

Leapsa merge mai departe la Simina, Lame, Anca si Ana.

2 Responses to “cum sa ma urasc pe mine?!”

  1. lara Says:

    acum cred ca am dat pt prima oara de blogul tau a doua si ultima de la “imi place” parca ar fi scrise chiar de mine 🙂 uite ca mi-ai dat motive sa mai revin…

  2. copilmic Says:

    Aww ce draguuut >:D<
    Imi pare bine ca te regasesti, Lara. Te mai astept 🙂


Leave a Reply

