Chestia asta n-o sa se termine niciodata.

March 6, 2008

“M-am saturat pana peste cap, iti jur! Mi-au ajuns zilele, saptamanile, anii in care mi-ai fost a doua umbra. M-am saturat sa-mi fii ecou, si unul mult prea sonor pentru nervii mei de catifea. Nu te mai vreau in preajma mea, nu mai accept ca voit sa asculti aceeasi muzica pe care o ascult eu, nu mai vreau sa te vad imbracandu-te in acelasi stil. M-am saturat sa iti formezi o imagine pe baza gusturilor mele. Eu nu voi iesi niciodata in fata, nu voi striga “Uitati-va la mine, sunt cool!” Nu ma voi folosi vreodata de o personalitate falsa, de o identitate care nu mi se potriveste absolut deloc. Voi fi eu, indiferent daca voi ma veti accepta sau nu. Voi fi, macar, impacata ca, desi sunt ciudata, nu e nimeni undeva in umbra care ma injura in gand pentru ca i-am furat stilul.”

Mesajul de mai sus este indirect adresat uneia dintre cunostintele mele, care n-o sa se prinda in veci. Nici n-o sa citeasca asta vreodata. Dar nu conteaza. Sau… ar putea fi un hint subtil catre fiecare dintre cele care copiaza alte persoane. Ok, nu ma intelegeti gresit. Stand prea mult timp cu o persoana ajungi sa ii preiei unele ticuri verbale, gesturi sau franturi din mimica fetei, iar asta nu se numeste copiat. Copiezi atunci cand faci toate cele de mai sus cu buna stiinta! Si, stiti ce? M-am cam saturat de asta.

Macar daca ma admiri asa de mult, daca iti place atat de tare ceva ce fac eu, exprima-te [-ma] mai subtil. Fa-o in asa fel incat eu sa nu fiu nevoita sa te consider fake. Pentru ca da, sweetie, esti fake. Ce inseamna fake?

Esti fake atunci cand iti cauti acelasi model de esarfa pe care l-ai vazut la mine azi. Esti fake cand esti atat de usor influentabila de parerile mele. Mai esti fake atunci cand faci tot posibilul sa asculti exact aceeasi muzica pe care eu o iubesc sincer. Ah, da… si atunci cand te bati cu pumnul in piept pt. ca lumea sa vada ce imau si cul si trendi esti tu. Daca o sa te prinzi vreodata ca postul asta ti se adreseaza tie, si daca vei fi vreodata dispusa sa schimbi ceva, call me.

Pana atunci, ESTI FAKE!

10 Responses to “Chestia asta n-o sa se termine niciodata.”

  1. omg10 Says:

    Cum sa iti explic eu tie?:-? exista unii oameni fara personalitate. Uneori m-i imaginez ca pe niste paraziti care iti “cresc” acolo, in spate, alte ori ca pe niste oameni josnici. Ei nu doar cauta modele in viata, ci copiaza pur si simplu, pentru ca este mai usor decat sa puna creierasul in miscare.

  2. copilmic Says:

    Da, dar ne invadeaza!

  3. wiikked Says:

    şi mie mi s-a întâmplat. i-am spus ce cred, şi s-a potolit.

  4. copilmic Says:

    Esti un caz fericit. Exemplarul de care vorbesc eu pare inca mult prea imatur pentru a termina cu prostiile astea. Imi place sa cred ca nu e snobism sau egoism… dar nu suport ca cineva sa aiba ceva la fel ca mine. Chiar si pe strada, daramite persoane care ma cunosc…
    Oricum, bun venit pe blogul meu, Oriana >:D<

  5. tami Says:

    si eu eram candva stresata de chestia asta.. nu mai sunt.. o sa ajungi sa nu-ti mai pese.. am ajuns la concluzia ca nu trebuie sa-i judec asa pe cei care copiaza.. ei ar trebui, nu stiu, ajutati cumva sa gaseasca ceva ce li se potriveste cu adevarat sau ceva de genu 🙂 oricum si ce daca cutare are ceva exact ca mine? nu poti sa-l condamni pentru ca are in mana urmatorul raspuns : “ia-ti haine de la “unicat”” sau “croieste-le singurica daca vrei sa nu mai aiba nimeni ca tine”.
    asa e viata. da-le drq de haine 🙂 sunt chestii mai importante.

  6. copilmic Says:

    Adevarat, sunt lucruri mult mai importante decat hainele. Si nu vreau sa las impresia ca sunt superficiala, chiar nu sunt. Nu am spus nimanui in fata “Baaa ce ma enerveaza ca ai bluza ca a mea!”. Le tin pentru mine. Si saracu’ om n-are nicio vina, doar ca nu-mi prea surade ideea. Imi place sa fiu unica, desi uneori asta nu prea e posibil. Si viata ar fi mult mai interesanta daca toti am incerca sa fim altfel. Cat despre cei care copiaza, sunt de acord ca trebuie ajutati sa-si descopere adevarata personalitate. Dar adevaratul ego il gasesti in interiorul tau, nicidecum in cei din jur… Si sa ma ierte Dumnezeu, cand mai vine cate unu’ si-mi spune “Gata, Arina, de maine ma fac emo.”… Sa nu te dai cu capul de toti peretii?

  7. tami Says:

    ba da! cati emo cu guta&salam in telefon n-am intalnit prin ploiesti… incredibil cum cineva poate fi asa fake …

  8. copilmic Says:

    Astia sunt tot manelari. Manelari care se dau emoizi. Da, da, lumea e fake… 🙂
    Ah, apropois, prin prezenta fac apel la putinii mei cititori fideli si imi cer iertare ca nu am mai scris – daca aveti blog, stiti cum e sa nu ai inspiratie. Daca nu aveti, doar luati-o ca atare. In mintea mea e vid. Sau nu, e haos, mai bine spus. Pana cand voi fi capabila sa scot ceva nou si dragut, multumiti-va cu asta 🙂 Inca astept parerile voastre!

  9. Copilul cu Funditza Roz Says:

    Pff….3 sunt…3… Nu pot trai linistita…mai si vin la mine ” Uite, iasmina…mi`am facut bratzara ca a ta ” [ incerc sa`mi fac bratzari…manual…cele de la magazin…le mai au inca 20 de persoane…incerc sa fiu originala…cat de cat…]
    ….Sa te plictisesc si sa`ti povestesc… O colega…de jumatate de an sunt in clasa in care sunt acum, si…la inceput eram singura…ciudata…singura care nu avea…bluzele scurte si straamte pana la refuz, fitze si manele pe telefon. Toti se uitau un pic ciudat, dar nu mi`a pasat. Am prieteni acum, no problem dar….E o fata…De cand am venit in clasa aia, e si ea rockeritza…are si ea insigne…stie si ea 3…ba nu…4 trupe rock….Sunt pacifista si evit certurile, desi in fatza multora par cea mai mare fricoasa….dar n`am mai rezistat….cu toate ca eram in scoala, i-am dat colegei ce merita… Deci a fost primul conflict…va imaginati ca a exagerat…ca sa ajung sa ma bat cu ea. Acum…pe langa faptul ca rad mult prea mult si din orice, ma imbrac..’ciudat’ , am paru` ciufulit….in fatza colegilor mai sunt si mare batausha… 😐

  10. copilmic Says:

    Urat, urat. Dar ce-ti pasa? Ei sunt ciudati. Normalitatea e relativa, si poate fi data de o singura persoana in fata a 30.
    Cat despre tipa care spui ca te copiaza, eu n-as fi reactionat atat de… brutal :)). Nu stiu, cum crezi tu 🙂
    Te pup 🙂


Leave a Reply

