Si tie, si tie, oh!, si tie…

February 13, 2008

Ioi, si veni si 14 februarie. De ce e toata lumea anti? Tu esti? Eu nu.
Would you all be my Valentines?:)

Stiti, mie imi place sa cred ca anul incepe de azi. Nu de pe 1, nu de la Craciun or something. De pe 14. De ce? Pt. ca abia azi lumea isi aminteste sa iubeasca, sa imparta energie, inimioare, zambete, imbratisari si pupici. Pentru ca abia azi cuplurile se bucura pentru prima oara de venirea primaverii, si ies cu toatele la soare, in parcuri, pe bancute, prin metrouri, autobuze, scoli, magazine, restaurante si stradute 🙂

Ok, se presupune ca de paispe al lu’ februarie oamenii fac declaratii de dragoste persoanelor la care tinem; de regula, parteneri si partenere, tipe sau tipi care ne atrag in mod special, personaje importante in viata fiecaruia. Dar daca eu tin la mai multe persoane, in aceeasi masura si in acelasi timp? Ce-o sa fac? Raspunsul, mai jos. Declaratii si urari pt. fiecare dintre ei.

Si incep cu EL, my emo dude >:), pe care il iubesc mult mult mult de tot si si caruia ii multumesc mult pentru… pentru ca e langa mine >:D< Free hug and free kisses to my dude :*

Cata – Tie iti doresc ca “o anumita portocala” sa-ti dea motive de fericire in data de 14. Vreau ca tu sa ramai mereu vesela, mereu copil, mereu cea care incearca sa imi indese prin telefon “o combinatie intre portocala si ananas”. Copilul care ma va face sa rad, care va spune “Hai ma sisi, nu mai fi suparata, ce dracu’…” fara a-mi da un motiv concret de bucurie 🙂

Cos, vreau sa-ti urez si tie un 14 februarie plin de pupici si imbratisari si ca in 2008 sa fii mult mai fericita decat in anii de pana acum. Multumesc mult, mormoloaca mea preferata, pentru ca ma suporti zi de zi si pt. ca esti mai mereu acasa cand te sun sa imi descarc paranoia. Te iubesc mult :*

Dida, tie iti doresc sa fii mereu copilul visator si vesnic indragostit cu care ne-ai obisnuit, sa nu uiti sa iubesti asa cum nu mai tu o poti face, sa ne trimiti tuturor zambete dulci atunci cand avem probleme, sa fi mereu agitata si punctuala, si sa ne faci mereu sa ne simtim bine in prezenta ta – oricum lucrul acesta nu poate fii schimbat. Si pt. ca tot sunt aici, Rarers, vreau ca tu sa ramai acelasi. Nu pentru ca oate aspectele personalitatii tale mi-ar fii… simpatice :), ci pentru ca ai un stil unic de a iti iubi Pokemoana lafel de mult pe cat te iubeste ea pe tine. Imi doresc din suflet ca voi doi sa aveti un viitor frumos impreuna pentru ca meritati din plin :*

Anca, baba batrana ce esti >:P Pe tine te implor sa-ti faci mai mult curaj in ceea ce-l priveste pe Vladut al tau, Micul Print, ca nu musca. Ah, si nu mai face pe inabordabila ca uneori poti fi PREA convingatoare ;)) Te iubesc ma >:D< Valentine’s fericit :*

Dodo, blonda mea preferataaaaa >:D< Vreau ca tu sa fi mai fericita decat ai fost vreodata, desi stiu ca esti. Happy o luna, ma 🙂 Si la mai multe! :* Ahh da si banuiesc ca o sa fie fun in seara asta [a nu se intelege gresit, concert.]

Diana – multumesc ca te implici in aberanta mea viata, apreciez asta si ma ajuti enoooorm :* Sunt sigura ca o sa ai parte de o Zi A Indragostitilor bestiala, alaturi de Andrei al tau. Te puuuup :*

Silvana – Plajeo! :)) Te iubesc ma, iti doresc o zi deosebita alaturi de… cine vrei tu, ca deja m-ai ametit ;)) Serios vorbind acum, multumesc mult pentru sprijin si suport 🙂 Te iubesc ma mult :*

Francesca, alta paranoica, pasionata de fantome si care viseaza sfarsitul lumii din 2 in 2 zile. Motiv pentru care o iubesc, of course. Si pentru ca te implici ma, pentru ca ai *porc* si pentru ca o sa-mi iei si mie unul, RIGHT?:-L Ahh da, si pentru ca dai cele mai cute free hugs 🙂 14 februarie fericit, dudette! :*

O alta blonda, Bebe, careia din nou vreau sa-i multumesc pt. implicare 🙂 Bai dudette, vreau sa fi fericita ma :* Happy Valentine’s! Stiu, promit ca o sa fie totul frumos 🙂 Doamna Si Vagabondul ruleaza 🙂

Stimabilului Domn Diriginte, caruia ar fi deplasat sa ii urez un 14 februarie fericit [ii sunt, totusi, eleva :D] Tot ce pot face este sa ii transmit sincere multumiri pentru tot ce reuseste sa faca din gloata asta, 7 B 🙂 Chiar daca nu ma credeti, Dom’ Diriginte, noi tinem foarte mult la dvs. >:D<

Vlad, coltisorul meu preferat :)) Ma mananca in varful degetelor sa iti urez un Valentine’s fericit alaturi de bradutsa >:) Dar nu… Vreau sa fi fericit, ma 🙂 Te pupa mama :*

Johnny… Bai, nici nu stiu cum sa incep :)) Dude, thank you for all >:D< Nu stiu ce m-as fi facut fara tine, serios. Esti singura persoana care ma poate face sa rad mereu :)) Un 14 februarie fericit ma, alaturi de… una dintre modele >:) [sunt o vaca, stiu :))]

Si, the last but not the least, Lame, happy Valentine’s day ma 🙂 >:D< Uhm si tie ar trebui sa-ti multumesc pt. multe, dar nu se spune pe post. Ah, nici nu ma intreba despre ce e vorba – n-o sa pot sa-ti explic. Oricum… iti doresc un 14 februarie dragut ma 🙂

Daaaaaaaar cum un post interminabil nu se termina niciodata [bine, doar cand se duce Arina la culcare], urmeaza o lista cu urari pentru cei pe care nu ii cunosc decat virtual, si indirect – bloggeri.

Incep cu Ana, non-printeso tie vreau din suflet sa ti se adevereasca cele mai adanci vise, sa traiesti cele mai frumoase povesti si sa ramai mereu cu suflet de copil 🙂 Bafta multa cu blogul, facultatea si toate celelalte, si iti multumesc pentru ca scrii lucruri geniale fara a realiza macar cat de mult ma regasesc in cuvintele tale. Happy Valentine’s >:D<

Continui cu Iulia, despre care nu stiu prea multe – doar ca scrie bestial, deseori rad singura prin casa citindu-ti posturile. Mai stiu ca ai o voce incredibila, si ca sunt obsedata de Alien, piesa ale carei taburi nu vrei sa mi le dai >:P Te pup dulce dulce, si iti urez un 14 februarie superb :*

Diana, vreau ca tu sa ramai mereu particula aia mica care straluceste in fiecare balon de sapun 🙂 Vreau sa fii fericita, si sper sa fii deja. *Pupic si imbratisare* sau cum spun americanii XoXo 🙂

Diana 2, cea netalentata, chiar daca stiu ca nu prea treci pe aici, chiar deloc, asta nu ma opreste sa iti urez un Sfantul Valentin cu totul special. Iti multumesc mult pentru posturile incredibile pe care le scrii, intotdeauna mi-a facut placere sa te citesc 🙂 Mult succes si in continuare, daca nu ma insel si tu esti cu facultatea 🙂

Acestea fiind spuse, sper ca nu am uitat pe nimeni. Va iubesc mult mult de tot pe fiecare dintre voi, si vreau sa stiti ca… ma doare mana de la scris. Si capul de la gandit. Dar a meritat, pentru ca sper din suflet ca toti sa aveti o zi superba maine. In incheiere, o piesa frumoasa.

14 Responses to “Si tie, si tie, oh!, si tie…”

  1. Ana Says:

    Caaaaaaat de draaaaaaaaaguuuuuuuuuuuuuut! In sfarsit un om optimist de ziua asta americanizata….!!! Sar’naaaaaaa pt uraaaaaaariiii, te puuuuuup si sa fii feriicta si iubita in fiecare zi. 🙂

  2. notalent369 Says:

    asa stii tu, da? ca nu te citesc, da?…pff…commentul meu o demonstreaza,nu? 😛

    iti multumesc pentru cuvintele frumoase…i clearly didn’t see this one coming!…

    ai reusit sa faci dintr-o tampenie de zi, dintr-o tampenie de sarbatoare, o urare deosebita, pe care ti-o intorc acum…sa iti dea Dumnezeu un om care sa te aprecieze (atunci cand o sa ai cea mai mare nevoie, pentru ca daca nu ma inseli esti micuta inca..ai timp berechet, cu toate ca si la varsta ta, fetele cauta imbratisari calde), sa casti bine ochii, sa nu crezi ca tot ce zboara se mananca…si alege doar ce-ti corespunde cu adevarat.

  3. Cosmina Says:

    ma, sa stii ca fiecare dintre cei mentionati mai sus merita durerea ta de mana respectiv cap. si si noi te iubim si in afara de o anumita buburuza care mai nou vb franceza (si nici aia k doar draq esti prea adorabila:P) nu e nimeni care sa nu iti doreasca cel putin tot ce ne-ai dorit tu noua de o mie de ori. vb lu rares, noi te iubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim da nu stim sa ne exteriorizam sentimentele:))

    ms:* si happy valentine’s day cu donsoru si happy life tot cu donsoru (asta sau altu nu conteaza dar incearca sa ramai la “straight”)

    nu-ti face probleme ca am aberat asa rau, se intampla si la case mai mari:P

    :*:*

  4. lameboy Says:

    no bai…eu te pup(free) in aceasta zi pe care personal nu o consider speciala…defapt de ce sa iubim mai mult in aceasta miercuri…sau joi…vineri?!
    hai k am facut un comment prea sentimentalizd si eu sunt asa(da tine un secret). Sa stii ca te urasc fah:))…acum imi voi pierde noptile sa ma gandesc pentru ce sa imi multumesti…asteapta-te la lungi sedinte de:
    -Spune
    -Nu
    -Spune te rog!
    -Nu.
    Deci toate cele bune si nu face nebunii:)) ca domn’ dirig e dupe colt
    Si in final…sa iti spun ca deja am uitat ce am scris mai sus…cel putin sunt adorabil si aberez frumos. Si pentru toate admiratoarele care ma admira…gigel_lopataru e id-u meu.

  5. kookie Says:

    bai, si eu te iubesc ma >:D<
    v’day fericit si pt tine, chiar daca e sfarsitul zilei.
    sa fii fericita cu boracelu’ tau!
    stii tu, “ceee draaaguuuut! boracei indragostiti” :))

  6. Nonsense Says:

    Heeeey, nu e adevarat, ti le dau pe mess, numa’ ca n-am avut timp sa intru, abia daca am reusit sa scriu in seara asta cateva vorbe pe blog, ca sa nu-l ratez pe nea Valentin… vb maine (seara probabil, dupa ce termin cu ratata aia de scoala), i promise 🙂
    Aaah si thanks pt postul asta. You made my day 🙂 sau ma rog, ora care mai e din 14 februarie…
    Si nu-ti mai urez happy Valentine’s day, fiindca-s sigura ca asa a fost 🙂

  7. copilmic Says:

    @ Ana: Sa cresti mare dudette :*
    Te pup si iti doresc toate cele bune >:D<

  8. copilmic Says:

    @ Diana: Multumeeesc >:D<
    Ehh, imi pare bine ca mai treci si pe aici, from time to time 🙂
    Da, sunt un copil, dar ce conteazaaaa?:)) Am si eu dreptul sa fiu iubita.
    Mult succes si pe mai departe, te pup :*

  9. copilmic Says:

    @ Cos: Logic ca se intampla si la case mai mari, doar am patit-o si EU :))
    Stiu ca ma iubiti. Stiu ca sunt adorabila. Ahh iesi narcisismu’ din mine :))
    Buburuzele merita calcate, polueaza. Chiar daca au buline…
    Bine, doar cele pariziene…
    Bine, doar cele enervante.
    But still…
    Raman straight, stai chill coae :)) Ma scoti in Gossip? Ahh era o vorba ma =))
    Hai bucura-te de trandafir :*

  10. copilmic Says:

    @ Lame: Aww si eu te pup. Da’ nu mocca… Oh… Bine, bine. Free pup :))
    Incearca incearca, cum spune bancu’, persevereaza, ca poate cedez, la un moment dat.
    Ok, scurt moment de intaratare >:) Vreau sa te fac sa ma bati la cap cu intrebari ale caror raspunsuri nici macar eu nu le stiu 😀 Dar vedem…
    Hmm… De ce sa iubim mai mult azi? Pentru ca azi e atmosfera mai draguta, mai calda si sunt mai multe inimioare in jur 🙂
    Feminista din mine.
    Stai linistit ca nu esti singurul care abereaza [vezi Cos.]
    Hug >:D<

  11. copilmic Says:

    @ Anca: Da da =))
    Dragoste de boracei 🙂
    Totul e frumos :))
    Te iubesc ba :*

  12. copilmic Says:

    @ Iulia: Ioi, am taburi am taburi am taburi CINE ARE TABURI? Eu am taburi!!! =))
    Scuze, entuziasmul 🙂
    Sper ca si la tine a fost o zi frumoasa, bafta si maine, sa se termina saptamana cu bine 🙂
    Hug >:D<

    P.S: Scuzati comentariile multiple. Nu stiu ce are WordPressu’ de nu ma lasa sa postez unul mare… Nu e pt. trafic.

  13. vlad Says:

    Subtila Arina: “dar nu vreau sa fii fericit, ma!” =))
    >:D<

  14. copilmic Says:

    =))
    Citez din clasici [in viata] “Cum faci de scoti tu mereu altceva din ce vreau sa zic?”:))


Leave a Reply

