Seven nation army.

February 6, 2008

Ce e cool? Ce intelegi tu prin “a fi trendy”? Prostie? Da, si eu… Stiu ca va sufoc cu prea multe idei despre efectul de turma, dar ma revolta cumplit.

E trendy sa ne imbracam ca Beyonce? – Ne imbracam ca Beyonce. Am vazut noi ca Anahi [asa o cheama pe tipa din RBD, nu?] are multe bratari colorate? – Avem si noi bratari colorate. Ai vazut pantalonii aia cu strasuri si paiete din Castani? Parca asa avea si Gutza. – Cumapara-i. De ce sa nu fim la moda? De ce sa nu ne integram? De ce sa fim altfel?

Ok, iau un exemplu concret, pe care toti il cunoasteti si detestati – eternul Hi5, locul unde se pot observa diverse specimene ciudate in habitatul lor natural. Examinam cel mai des intalnit tip de profil…

About me – Poy… soonth o persoana dlagootza shy syncela… am mooltzy prieteny dal vleau samy fak shy may mooltzy… Soonth oon bebe mik/ o printzesa [“Pai… Sunt o persoana draguta si sincera… am multi prieteni dar vreau sa-mi fac si mai multi… Sunt un bebe mic/o printesa” – am considerat ca textul necesita traducere :)]

Who I’d like to meet – Pe fath froomos/pe Annie Bebe [Adica pa Fat Frumos sau pe Anahi – tipa din RBD, remember? – cica asa i se mai spune]

Sexual Orientation – Aici scrie NEAPARAT Bisexual

Favourite music genres – Rock, Punk, Hip-Hop, Rap, D ‘n B, Minimal

Favourite artists and bands – RBD, Tokio Hotel, Sisu & Puya, Dj Tiesto, Simple Plan

Favourite Video Games – Counter Strike

Favourite movies – Titanic

Favourite Tv Shows – Megastar

Favourite Books – Cine, eu? Hahaha eu nu citesc decat CoolGirl.

Aici voiam sa ajung – da, tu, de ce nu citesti? Ti se pare o ocupatie intr-atat de nerdy incat e sub principiile tale de trendy girl? Come on, pana si in Cool Girl iti recomanda cateva revistute mai groase de genul celora din colectia Chic. Ce, nici pe alea, recomandate de revista ta favorita, nu le citesti? Unde e viitorul tarii, oameni buni si trendy? Unde o sa ajungem? Nu mai faci nimic daca nu e aprobat de Bravo Girl and stuff…? Nu o sa deschizi o carte pana la 18 ani, cand te vei trezi cu un copil in pantece si va trebui sa citesti manuale de intrebuintare a noului nascut? Trist… Nu ma faceti sa-mi neg nationalitatea.

Later Edit: Lansez o provocare, la care vreau sa-mi raspundeti prin comentarii. Toti cei care treceti pe aici… Care e ultima carte pe care ati citit-o?

31 Responses to “Seven nation army.”

  1. Anna Says:

    Niciodata n-am avut profil de hi5 pentru ca mi s-a aprut cea mai mare tampenie. Sa pui niste poze doar ca sa vezi ce parere au altii despre ele…. aiurea

  2. Simina Says:

    Arina, ai inceput sa scrii din ce in ce mai bine. Daca o tii tot asa, cineva o sa fie invidios. De exemplu, eu. :))

    Mesajul e foarte bun, dar nu prea cred ca o sa reusesti sa ii trezesti la realitate. Sunt adolescenti, urla hormonii in ei si nu se pot abtine sa nu se traga la xerox unii pe altii. Poate dupa 18 ani isi revin. Sper.

  3. copilmic Says:

    @ Princess Anna: Eu am, pt. ca prin definitie pot fi uneori foaaarte narcisista si imi place cand lumea admira ce fac, ce scriu, idei, etc. Imi place sa ascult/citesc pareri. Oricum, imi place sa cred ca profilul meu nu se incadreaza in categoria de mai sus 🙂

    @ Simina in turcoaz: Mersi, mersi, *rosesc* ;))
    Stii, Anca spune ca li se pot ierta aceste xeroxari, avand in vedere ca adolescentii sunt in cautarea personalitatii si nu au cum sa ajunga pe drumul cel bun daca nu le incearca pe toate. Stii, ma intrebam asa, din ciclul “Revelatii in baie”… Ai observat ca sunt extrem de multi manelisti/minimalisti/cocalari care se dau rockeri, dar niciun rockaer care scade spre manele? Asta ar trebui sa fie un pas inainte 🙂

  4. jemand Says:

    1.”vrajitoarea din portobello”:P
    2. pe langa efectul de turma, pe mine ma revolta de cel putin 2 ori mai mult mediatizarea subiectului. nu ti/vi se pare ca pierdem prea mult timp vorbind despre genurile astea de oameni? adica e de apreciat intentia de a schimba ceva, dar pana la urma romania are nevoie de oameni inteligenti care sa faca ceva concret, asta inseamna ca trebuie pregatiti si in timpul in care ne dezvoltam latura umanista si incercam sa explicam/discutam/mediatizam problemele cu fakerii am putea face multe alte lucruri. e minunat ca ne pasa si vrem sa schimbam ceva, dar pentru asta trebuie sa avem grija sa nu “invatam” de la ei.
    3.nu cred ca in calitate de adept permanent si cult al unui gen muzical care sa isi puna amprenta in stilul vestimentar, limbaj sau atitudine nu treci peste fakerii care denigreaza categoria in care esti incadrat, oricum, cine e indreptatit sa judece? alti papagali si fakeri?

    noi sa fim sanatosi:P

  5. PunkFall Says:

    1. ‘The ring- spirala’
    ok…e foarte adevarat ce ai scris. Desi trebuie sa recunosc ca am si eu hi5, dar nu pot sa spun ca imi plac mereu comenturile de genul ‘mf’sau ‘cool’. Oricum stiu ca ai si tu hi5:)
    Mai nou, toata lumea se da emo. Adica e cam aiurea sa vezi manelisti pe strada cu hanorace in patratele. Macar daca nu si-ar da pierce’uri in barbie sau n-ar pune muzica la telefon pe strada. Si sunt oricum multi care copiaza, vorba Siminei. Adica se dau rockeri sau punkeri si nici macar nu acsulta, nu le place. Stiu multe persoane asa.
    Ok, este foarte bine sa ai un stil al tau, dar cred ca trebuie sa fie in conformitate cu ce iti place, nu?

  6. copilmic Says:

    @ Cos: Sa-mi imprumuti si mie cartea, imi place titlul 🙂
    De acord cu tine, trebuie facut ceva concret. Si nu, nu ma refer la campanii anti-manele and stuff. Astea sunt, pana la urma, doar de amuzament – niciun manelist nu se simte lezat de ele, se pare; sunt nesimiti ;))
    E vorba despre oameni care sa ii acopere, exact cum ai spus si tu. Oameni cu studii, care sa reprezinte noua majoritate.
    Ba da, treci peste ei… Dar care sunt sansele ca un rocker, spre exemplu, printre alti “luati de val” sa nu fie catalogat drept fake?

    @ PunkFall: Da, e jenant…
    Am cateva exemple in minte de fakeri d’astia. Cineva spunea ca “pana si fake-ul lor pare fake”. :)) Eu rad, dar e trist… Tare trist.

  7. diana Says:

    Mario Varga Llosa – Orasul si cainii 🙂

  8. copilmic Says:

    Frumos, frumos, Diana 🙂

  9. dude_guy Says:

    i love you maricica 🙂

  10. copilmic Says:

    I love you too, Gogutz >:)
    Ahh nu, stai… Gogutz e prietenu’ meu imginar. I love you anyway ;)) :*

  11. Dianna Says:

    quo vadis? hanrik sienkiwicz 😀 i red, i’m not stupid.. mare dreptate ai in postul asta al tau, trist dar aderavat…

  12. copilmic Says:

    Da, si eu cred ca e trist…
    Si eu citesc. And know what? I’m proud of that! :))

  13. omulplajei Says:

    octavian paler-“viata pe unj peron” geniala cartea intr-un top al cartilor citite ar intra in primele 5 sau chiar 3.o recomand calduros:D;;)

  14. copilmic Says:

    @ Omul Paianjen: Filosofie?;;)

  15. 'ur sisiii Says:

    aici trebuia sa scriu…pentru ca ultima carte care as fi putut spune ca am citit-o ar fii “Jurnalul lui Bridget Jhones”…. pe care TUUU trebuia sa mi-l dai de ..erm…aproximativ jumatate de an:)))..da nu cont…ultima carte a fost Scarlett:P

  16. copilmic Says:

    @ Sisicuticuticuticutica mea [in realitate o cheama Catalina, asta e numele de scena]: Hi Hi 😀 Vezi ca e Jones nu Jhnoes ;)) >:) Mu ha ha

  17. Ana Says:

    Tanara domnisoara, tu chiar esti in trend cu trendurile…credeam ca nu multi stiu ca e ataaaaaat de C U L sa fii bisexual :))

    Ultima carte: Hell – Lolita Pille – dragutica, dar nu cine stie ce si inainte: Istoria iubirii – Nicole Krauss si acum: Quo Vadis – Henryk Sienkiewicz

    Te pup scumpo 🙂

  18. copilmic Says:

    Eh, ce sa-ti fac, domne, daca nu esti la moda ;))
    Ahh eu citesc Panza De Paianjen. Inca. Abi daca am avut timp sa o deschid de doua ori in vacanta. Oricum, imi “cultiva” pasiunea, fascinatia pt. Diane 🙂
    Si eu te pup ma, muaaaaaaaaaaaaaah >:D<

  19. Anonima Says:

    Enigma Otiliei =D… nu am mai comentat pana acum dar iti citesc blogul destul de des. Keep up the good work!

  20. copilmic Says:

    Aww ce frumos 🙂 Vreau si eu sa citesc cartea aia, dar am inca 3 carti pe “lista”.
    Nu pot sa-ti spun “Bun venit pe blog-ul meu!”, inteleg ca treci de ceva timp pe aici, si asta ma bucura 🙂
    Bun venit in randul celor care comenteaza pe aici 🙂

    Te pup si te mai astept cu mai mult curaj si un nume, daca se poate 🙂

  21. Jasmine Says:

    1. …ultimele cartzi au fost din alea q pupaturi :)) :))) sandra brown – chiar si ingerii cad & danielle steel – daddy
    2. …am hi5….de mult….se ocupa o colega de el….imi copia comentariile….de cand colega a plekt in italia la parinti….hi5-ul meu stationeaza din toate punctele de vedere….am de gand sa-l sterg si nu findk nu vreau sa fiu ..’trendy’ ….ci pentru k nu am chef/timp sa ma ocup de el si nici nu-mi place….Dak ma credeti nici nu-i stiu parola…deocamdata….
    3. ….”TRENDY” e un cuvant pe care fiecare il intelege cum vrea sau cum reuseste [avand in vedere ca …cel putin 70% din populatia romaniei sunt oameni care dispun de maxim 5 neuroni….poate ma numar printre ei, poate nu… dar….cel putin stiu ca TRENDY inseamna sa fi un pic diferit de ceilalti…sa ai ceva care sa faca diferenta….si vorbim de fizic…de haine…de hairstyle…. sa fi TRENDY nu inseamna ca fii ca ceilalti….’freza’ ca Victoria Beckham, haine tip Avril Lavigne… Si, findca tot am ajuns la rock/punk ….incep sa vad din ce in ce mai multi manelari imbracatzi ca rockerii….deci…creasta, lantzuri [ si nu din aur, nu la gat, la pantaloni ], converse….si menele pe telefonu` de fitze…. De ce trebuie sa copiem? …nu putem fi originali? 😦 ….se numeste Romania… 😦

  22. copilmic Says:

    Jasmine, cata dreptate ai…

  23. Jasmine Says:

    App 😀 am uitat sa adaug k imi place tare mult blogul tau….:) il vizitez destul de des…Diferentza dintre persoanele care asculta manele si cele care nu asculta: Cele care nu asculta manele sunt persoane inteligente 🙂 …U eshti o dovada! ….Noi, ‘Grupul copiilor care abereaza non-stop’ si “grupul copiilor zapaciti care nu asculta manele” Iti oferim un loc in unul din grupurile noastre. Mai poti alege sa faci parte din:
    ‘Brigada: ‘Anti-manea’
    “Grupul copiilor de 14 ani’
    “Grupul copiilor stresati de manelarii cei stresanti’
    ‘Grupul: ” Nu va dam id-urile” ”
    🙂 Tu alegi 🙂 Bine ai venit! >:D<

    [textul de mai sus poarta denumirea de ‘sistem de aberatii la ore tarzii’. Autoarea (adica Jasmine, cea nebuna, zapacita….etc ) isi cere scuze pentru micile detalii care dau impresia de text scris de un proaspat scapat de la spitalul de nebuni. Va multumim! ]

  24. copilmic Says:

    Vaaaaai :”>
    Bai, tu m-ai facut sa rosesc.
    Sarumana mult:)

    Cat despre grupuri… Vreau sa intru in Grupul Copiilor De 14 Ani Stresati De Cei Stresanti, Anti-Manele Si Care Nu Dau Id-urile.

  25. Jasmine Says:

    Well, bine ai venit printre zapaciti! >:D<

  26. copilmic Says:

    Ioi, mersi mersi :”> >:D<

  27. beatrix Says:

    Imi place f mult blogul tau…si scrii lucruri f interesante si adevarate…:). Desi te am de ceva vreme in lista de mess, nu ti-am vizitat blogul pana acuma:D[ din pacate pt k ii Soooper]…imi place si profilul hi5…pacat ca nu ne cunoastem personal pt ca esti o tipa simpatica:) Te poop!

  28. copilmic Says:

    Vaaaai mersi :”>

  29. lisa Says:

    Ultima carte pe care am citit-o este… uhm… Divortul perfect. Personal, ADOR colectia Chic! Am vreo 14 carti din ea. Este… fabuloasa!

    Si da, esti foaaarte realista. Urasc hi5-ul. Mi se pare o prostie, oarecum. Exceptiile : tipele/ii care chiar au poze originale, misto, personalizate, care merita vazute, admirate si comentate. In rest, cred ca vreo 70-75% di hi5-isti sunt praf. Si duhh, ce cool e sa fii “bi”, la naiba!

  30. PatrashcuAlaNesimtitSiMihai Says:

    dap ai foarte mare dreptate …la fel ca multi altii…ma scuzi daca suna a fi o aluzie negativa asupra postului…dar observ ca e “la moda” ca sa zic asha sa-i criticam pe acesti fakeri prin bloguri :))) ma gandesc oare dc nu critica si ei “critica” noastra pe undeva :))in primu rand majoritatea nici nu jtiu ce e ala blog cred ca de asta… :))) in fn…cel mai mult ma enerveaza cand incerci sati creezi propriul stil , la cel vestimentar ma refer, la un moment dat tot am ceva pe mn care le stimuleaza un neuron pe creier care zice:”astai emo, astai manelist , astai rocker…” …1 exemplu:
    am iesit in oras cu un tricou alb “hard rock cafe” ….comment:”ce faci bai roakere”
    am iesit in oras cu un tricou alb cu guler si o sapca cu plasa ….comment”ce faci bai housere”
    am iesit in oras cu sneakersii “facaturi” de dvs si sireturi checkerboard …comment” ce faci bai emo”
    am iesit cu un maieu mulat (recunosc ca sa mi se vada tatuajele =)))….”comment ce faci bai manelistule ”

    ce pot sa fac? :))) oooo numai oprah poate sa ma salveze =)))=)))

  31. copilmic Says:

    Sunt de acord ca lumea eticheteaza foarte mult. De multe ori gresit. Si… nimeni n-ar spune “ce faci ma, inteligentule?” sau alte apelative din astea. Totul se invarte in jurul muzicii. Nu mi-am facut un hobby din a a critica fakerii. O prietena spunea ca nu ai cum sa iti gasesti prorpia personalitate, daca nu le incerci pe toate. Cazurile in care mergi la sigur si ti-o descoperi din prima sunt mult prea rare. E normal asa. Dar nu inteleg de ce e atat de fun sa defilezi ostentativ cu “noua ta personalitate” numai pentru a arata lumii cat esti de cul…
    Nu mi-am gasit inca propriul “eu”. Am 14 ani, pentru numele lui Dumnezeu! :)) Dar imi place sa cred ca in adaug un touch personal tuturor lucruilor pe care le fac. Asta ca sa nu ma confund cu altii.


Leave a Reply

