Sunt un copil, boule…

January 30, 2008

…si Arina iar a facut o prostie.

Later Edit: Ioi, totul incepe sa fie din ce in ce mai placut! 🙂 

5 Responses to “Sunt un copil, boule…”

  1. copilmic Says:

    Asa e…
    Pe principiul *POOF* o sa treaca si asta 😀
    Bineinteles ca si azi am mai facut o tampenie… Dar macar m-am trezit de dimineata si problema de ieri mi s-a parut mai simpatica 🙂

  2. Anna Says:

    14 februarie…. este doar un pretext
    Fiecare zi ar trebui sarbatorita asa cum se cuvine 😛

  3. Anna Says:

    Ah gresala mea…. era pentru urmatorul post comentariul de mai sus, dar deh… e ora tarzie, sesiune… etc asa k scuze 😀

  4. copilmic Says:

    Nu-i problema 🙂
    Bun venit pe blogul meu >:D<
    Nu cred ca e doar un pretext… 14 februarie e ziua in care vad numai EI si ELE pe banci, in parc, la metrou, in statia de autobuz, in scara blocului, pe culoarele scolii… pe scurt, oriunde 🙂 Si asta e frumos, Bucurestiul isi spune povestea.


Leave a Reply

