O alta cugerare, un alt p(r)ost

January 26, 2008

Ma intreb adesea ce se intampla in spatele ochilor tai albastri; oare porti lentile de contact? Oare ochii tai sunt defapt negri? Oare cand imi spuneai ca ma iubesti purtai ochelari, astfel incat irisul tau sa para mai mare, mai coplesitor? Oare lacrimile tale erau doar picaturi oftalmologice ieftine? Acum de ce porti lentile fumurii…? Particule de praf pe retina…

De ce fugi? Pleoapele mele nu clipesc destul de rapid? De ce fugi? Lentilele ei roz contrasteaza prea tare sentimentele tale… De ce fugi? Cioburile din dreptul ei sunt doar cioburi… cioburi fumurii. Ea priveste eclipsa. Te priveste pe tine.

4 Responses to “O alta cugerare, un alt p(r)ost”

  1. Sara Says:

    Probabil ai mai fost intrebata…dar cati ani ai?:) am vazut pozele la la wish listu pt 2008 si ..nu stiu cat sa-ti dau:)

  2. copilmic Says:

    14 🙂

  3. Simina Says:

    vreau lentile albastre

    14 ani de ochi verzi imi ajung

  4. copilmic Says:

    Bine…
    Dar imi dai mie ochii tai verzi?:)


Leave a Reply

