Vineri 18. Leapsa 13

January 17, 2008

Yay! Inca o leapsa! De data asta de la baghy. 13 intrebari, here it goes:

1. De ce ai acceptat aceasta leapsa?

Pt. ca e simpatica si pt. ca prin definitie am o pasiune pentru lepse. Imi place sa raspund la intrebari 🙂

2. De cand esti in blogosfera?

Mai 2007.

3. Cum ai ajuns sa iti faci blog?

Chiar trebuie sa raspund? Oh, bine, bine… Pai prima data am aflat ce e cu blogul de la Lame si… mi-a placut 🙂

4. Care este primul blog pe care ai intrat vreodata?

Tot al mentorului

5. Enumera trei lucruri pe care le consideri importante ca sa reusesti in blogging:

Originalitate, sociabilitate, inovatie.

6. Cel mai citit blog de catre tine:

Hmmm… Cred ca al Anei 🙂

7. Alte bloguri pe care le mai citesti?

De regula cele din blogroll… Poate mai sunt cateva interesante pe care nu le-am trecut 🙂 De exemplu, octoberain 🙂

8. Care platforma de bloguri o consideri cea mai buna?

Pai momentan WordPress, ca de-aia m-am mutat.

9. Este important traficul pentru tine?

Nu cred ca o sa zica cineva ca nu il intereseaza ca lumea sa-i acceseze blogul. In ultima instanta pt. asta scriem… ca sa fim cititi. Altfel daca voiam un jurnal privat imi faceam unul…

10. Sunt importanti banii pe care i-ai putea obtine din reclame?

Nu e cazul meu…

11. Cel mai urat blog pe care l-ai vazut?

In general daca nu-mi place un blog il parasesc din priemele 5 minute. Deci slabe sanse sa-mi amintesc…

12. Consideri ca e un lucru vital sa ai un domeniu .ro/.net/.com?

Nu. A murit cineva pt. ca n-are domeniu? Tine de publicitate si de fiecare in parte.

13. Parola cu care te loghezi la blog:

Nu sunteti putin cam indiscreti…?

Mai departe o pasez Anei si Ancai. Si lu ‘ Lame.

6 Responses to “Vineri 18. Leapsa 13”

  1. baghy Says:

    wordpress e cea mai tare platforma 😛

  2. copilmic Says:

    Stiu :))

  3. Sara Says:

    fiti atenti. urmeaza sa spun ceva dragut. sunteti atenti? toti?

    cred ca leapsa asta e tare.

    wow. cum a fost?

  4. copilmic Says:

    A fost bestial :))
    Ok, you can take it dear 🙂

  5. Ana Says:

    Deci la leapsa asta chiar iti raspund pentru ca imi place…plus ca m-ai flatat la intrebarea 6 :)) Te puuuup si merciii!!!

  6. copilmic Says:

    :))
    Sa cresti mare 🙂 Si eu te pup.


Leave a Reply

