Nimic. Nimic consistent

January 16, 2008

 

Pictorul meu nu a avut destula vopsea, destula culoare; nu a avut destul vin. M-a desenat o fiinta fada, mi-a creionat lumea in alb si negru si m-a aruncat in zapdada colorata de pete rosiatice. Vazandu-ma zacand in frigul nins, poti crede ca sunt moarta. Dar insusi zapada ma face fericita…

2 Responses to “Nimic. Nimic consistent”

  1. baghy Says:

    frumos dar prea trist pentru varsta ta

  2. copilmic Says:

    De ce spui asta?
    Imi place sa cred ca desi am 14 ani sunt om. Si ca orice om am trairi colorate, contrastante una cu cealalta, unerori poate cu ideea celorlalti despre varsta pe care o am.
    As spune mai degraba ca e prea trista pt. firea mea. Da, sunt optimista de fel. Nu m-a deranjat niciodata varsta, dar mi-a placut intotdeauna sa ma intrec pe mine, sa intrec asteptarile celorlalti. Nu stiu in ce masura am reusit cu a doua parte, dar pe mine ma uimesc la fiecare pas – obisnuiesc sa ma bucur de lucrurile mici 🙂
    Si ma bucur ca iti place 🙂


Leave a Reply

