Balet printre ganduri

January 16, 2008

De astazi si pe mai departe veti intalni la mine pe blog o noua categorie – SCHITE. Idei neterminate, ganduri asternute pe hartie in ordinea haotica in care imi strabat mintea. Atat. Articole de care sunt strans legata, care reprezinta, intr-un fel sau altul, povestea mea ascunsa in spatele unor masti. Nu imi pasa daca intelegi – nu imi pasa nici daca te socheaza.

M-am hotarat sa creez aceasta noua categorie pentru ca am realizat ca nu sunt intotdeauna capabila sa imi ordonez gandurile; si ca, poate, uneori, insusi haosul reprezinta adevaratul farmec al trairilor mele.

Punct.

Leave a Reply

