2008 – ce vreau sa fac pentru ca n-am facut

January 11, 2008

… s-a trezit si Arina sa isi faca planuri si sa isi puna dorinte pentru anul care a venit de vreo 2 saptamani. E de inteles, eu sunt mai blonda asa, si din fire foarte ocupata – chiar nu am avut timp sa ma gandesc la asta, dar sa le mai si trec pe hartie.

Ce mi-am propus? Nu foarte multe. Ma consider o persoana implinita, in mare parte. Imi doresc insa sa nu mai las nimic sa intervina intre mine si prietenii mei, sa imi gestionez mai bine timpul si gandurile astfel incat sa pot intretine toate relatiile 🙂

Imi doresc sa ma gandesc o singura data [dar bine] inainte sa accept sau sa resping o sansa care mi se ofera. Sa nu ma mai arunc cu capul inainte, dar nici sa nu fiu atat de rationala, pentru ca rezultatul este intotdeauna dezastruos. Sfat: daca stati prea mult sa reflectati asupra unei decizii, fie ea cat de importanta sau banala, riscati sa va pierdeti sansele de reusita. Imi doresc totusi sa nu ma mai dau batuta atat de usor; e absurd, mai ales cand pot face ceva dar imi pierd rabdarea.

Imi propun sa imi fac ordine in ganduri, sa fiu ceva mai organizata, sa nu mai cred ca le pot face pe toate si sa sfarsesc cu nimic terminat la timp. Vreau sa fiu mai atenta, mai motivata si sa iau mai in serios scoala – pana la urma, e un an important. Si urmeaza unul si mai si. Vreau sa ma straduiesc sa dau randament maxim, sa nu ma mai “culc pe o ureche” si sa imi stabilesc de la inceput prioritatile; pe care sa le si respect, of course.

Imi doresc fericire deplina – chiar daca aceasta este practic imposibila. Imi doresc sa raman mereu copilul inocent si optimist, capabil sa isi creeze singur stari de fericire sincera si care trece usor peste micile impasuri. Copilul care nu se uita in urma, care stie ca fericirea – in orice forma a ei – exista cu adevarat. Ce as vrea sa schimb? Faptul ca dau prea mare importanta parerilor celor din jur si asta ma opreste sa imi implinesc multe dintre dorinte. Capitolul “Incredere In Sine” trebuie imbunatatit putin, dar in mare masura sunt multumita de mine, asa cum sunt.

Tu ce iti doresti pentru noul an? Ce consideri ca trebuie imbunatatit la comportamentul tau? Esti multumit/a cu tine? Astept pareri.

Later Edit: As adauga si “Imi doresc sa nu ma mai indragostesc de tipi de pe Hi5 care au mai mult de 16 ani si pe care, oricum, nu-i voi cunoaste niciodata.”

6 Responses to “2008 – ce vreau sa fac pentru ca n-am facut”

  1. blur Says:

    vreau ………… liniste.
    si mai vreaaaaaauuuu fericire…
    am o lista intreaga pentru anu` asta.. sunt multumit de 2007 si increzator in 2008. ..

  2. copilmic Says:

    Liniste si fericire. Chestiile fundamentale pe care eu totusi nu le-am mentionat :)) Liniste sufleteasca mai degraba; mie imi place zgomotul 😀 Eu sunt multumita de 2007 si cam scpetica in ceea ce priveste 2008.

  3. baghy Says:

    ce tare e ultima dorinta :))) vezi sa nu incepi cu bloggerii:))

  4. copilmic Says:

    Nu sunt chiar atat de disperata.
    Cel putin nu inca :))
    No, really. Raman la tipi pe care ii stiu pe bune, in realitate. Si daca nu asta… macar cu poze sa ma mai delectez si eu :))

  5. baghy Says:

    E ceva normal. Bine ca ti-ai dat seama. De la mine tot respectul. Eu la 14 ani nici nu stiam ce e ala net. Dar era in secolul trecut :))

  6. copilmic Says:

    Saru’mana 😀 >:D<


Leave a Reply

