Mos Craciun cu plete dalbe… sau nu

December 28, 2007

Am mai primit o leapsa. De la oaki. Si oaki ma roaga sa il descriu pe Mos Craciun, asa cum il vad eu. Pai eu mi-l imaginez cum si-l imagineaza fiecare copil: gras, scund, cu barba alba si stufoasa, cu o caciula rosie pe cap si un sac maaaare in spate. Mi-l imaginez chinuindu-se sa intre pe horn; ei, si acum vine problema. Ce face daca stau la bloc? Intra pe gaura cheii? Anyway… in timpul liber mi-l imaginez stand pe canapea intr-o cabana in alpi, mare suporter FC Barcelona, cu berea in mana si burta pe-afara. Iar pe Doamna Craciun gatind in bucatarieceva bun 🙂

Ana, tu cum ti-l imaginezi pe Mos Craciun?:)

4 Responses to “Mos Craciun cu plete dalbe… sau nu”

  1. ZuZa Says:

    Eu mi-l imaginez intr-un costum verde … cu caline (cica asa se spune la bobitele alea rosii de le vezi prin desene) pe borul de la caciulitza…. si poate cu o broscuta mica pe motz…
    Asa e Mosul meu… dar e unic…
    Pana la anu’ il mai personalizez un pic…
    Cateodata mi-l imaginez ca pe un cersetor… asteptandu-si “noaptea de faima” … alteori ma gandesc ca ar putea sa fie ca Elvis… sau poate e negru… si e femeie… :>
    Mosul este … ceva frumos… un vis dolofan si cu nasul rosu… trecut prin filtrul imaginatiei fiecaruia dintre noi …
    AM ZIS !!! :> :))

  2. copilmic Says:

    Frumos, original, gras :), imi place >:D<

  3. blueberry Says:

    u’ve been tagged, again, hai ca faci posturi din tagurile de la mn:))

  4. copilmic Says:

    De ce nu?:)) Si-asa sunt in pana de idei, deci si prin urmare o leapsa e mereu bine-venita 🙂 Mersi ca te-ai gandit la mine… O s-o rezolv imediat ce imi fac putin timp… School stuff, you know…


Leave a Reply

