Ghereta verde si miros de ciocolata

December 26, 2007

Imi place sa aud frunzele cum isi pierd fiinta sub pasii mei, gemand; ma face sa ma simt nostalgic. O nostalgie puerila, ca in serile de iarna cand stergeam cu degetele murdare de ciocolata fereastra sa pot privi in curte. Acelasi sentiment ma incearca si acum, dupa aproximativ 20 de ani. Tii minte, tu, cum ne-am cunoscut? Coborai podul din parc razand, radiind, tinandu-l strans de brat ca sa nu aluneci. Roseata iernii ti se intiparise pe pometi, iar parul iti era plin de bobite albe ce se jucau de-a lungul firelor, aruncandu-se apoi, parca inconstient, in bratele frigului nins.

Pe atunci, Cismigiul era locul meu de intalnire cu propriile ganduri. Ma asezam pe o banca si stateam cu ele ore intregi, la taifas, razand, barfind, sorbind din ciocolata calda cumparata de la ghereta de la intrarea in parc. Ghereta aceea verde…

Ai trecut pe langa mine cu pasi mari, miscari suave; parfumul ce iti invaluia gatul imi aminteste si acum de vata de zahar pe care mi-o cumpara bunica, in fiecare zi, cand aveam vreo 5 ani… Aceeasi ghereta verde.

Erai frumoasa. Ochii tai emanau un iz misterios, genele tale radeau, irisul radea, intreaga ta privire radea. Erai frumoasa. Parul aramiu imi invaluia vederea cu aroma de ciocolata fierbinte. Erai frumoasa. Buzele ca de ceara se topeau in gerul iernii aspru. Erai frumoasa… si atat.

Nu plange, te rog, nu plange, sa stii ca pentru o clipa te-am iubit.

4 Responses to “Ghereta verde si miros de ciocolata”

  1. lameboy Says:

    am onoarea sa pun primul comment la acest post pe preaslavitul tau blog…si…atat:|
    FUARTE TARE TANTI

  2. copilmic Says:

    Craciun fericit si tie, lame ;))

  3. ForMe Says:

    Frumos si profund, ai putea sa scapi de repetarile fara rost a cuvintelor.

  4. copilmic Says:

    @ ForMe: Multumesc, welcome to my blog >:D<
    Repetarile “fara rost” de cuvinte sunt facute intentionat, tocmai pentru a transmite o anumita idee.


Leave a Reply

