Am devenit fan…

November 18, 2007

Cum in Romania adolescentii freaca menta pe messenger, un guy de 16 ani plictisit de viata de roman si-a luat camera video in mana si a pus-o de un serial home made genial. Pana acum a scos 5 episoade si noi [fanii mini-serialului :))] ne rugam de el sa-l scoata si pe al saselea ca stam in suspans: moare Lola sau nu moare?

Ca sa vedeti si voi despre ce e vorba, luati de-aici:

Episodul 1 – Introducere

Episodul 2 – Dragostea trece prin stomac

Episodul 3 – Excursia

Episodul 4 – Scoala

Episodul 5 – Aniversarea [sau *Unde-i Lola? Nu e Lola…*]

Si acest tip, pe numele lui Andrei din cate am inteles… e de ceva timp si blogger. Blogul lui, aici. Na ca i-am facut si reclama :))

Enjoy!

8 Responses to “Am devenit fan…”

  1. Ana Says:

    Imi place mult noul tau blog 🙂 : pozele, ceea ce scrii..totul. Bravo :*
    E foarte comic pustiu’, iar din cauza reclamei tale m-am uitat la cele 5 episoade ;)) Te pup

  2. copilmic Says:

    Mersi mult :*
    Esti prima care lasa un comentariu altundeva decat la primul post :))
    Si mie imi place mult “Viata Romaneasca”. Imi place Lola :))

  3. Anemari Says:

    F tari cele 5 episoade..de abia il astept pe al 6-lea.

  4. copilmic Says:

    Si mie imi plac 🙂
    Ar trebui sa-mi multumeasca ca-i fac reclama :))

  5. hutzu Says:

    imi cer scuze :)) in primu rand mersi pentru reclama…dar…a aparut si episodul 6=))

  6. cemaseaca Says:

    l-am vazut si eu. intr-un fel ii o scuza ca sa se poata imbraca in haine de femeie si sa se fardeze, da are si talent, deci nu ne legam de gusturile lui in materie de haine.

  7. copilmic Says:

    @ Hutzu: Crezi ca nu l-am vazut?:)) O sa-l si notez, in curand. Acum abia am venit din centru “sa vad luminitele” si ma doare picioarele. Hai sa cresti mare >:D<
    @ Ceteseaca: Ma indoiesc ca facutul unghiilor cu vinarom si imbracatul in fustele mamei sunt chiar activitatile lui preferate. Ma insel, Hutzu?:))

  8. hutzu Says:

    tocmai am scris un articol pe blog in raspuns pentru ce ma seaca.. 😉 :)) :)) asa ca va invit sa comentati


Leave a Reply

