Din lac in put, c-asa e trendy

November 16, 2007

Din seria “Stiu ca nu va intereseaza ce mai fac” va anunt ca… nu fac nimic. Adica de o saptamana stau acasa si tin regim; chill, nu ma apuc de slabit… Mi-a fost rau acum cateva nopti, am varsat ca o domnisoara ce ma stiti, iar de atunci incoace am tinut regim. Micul dejun, foarte consistent de altfel, era format dintr-un baton din-ala de paine [mai slab ca Paris Hilton] si ceai. Pranzul era format din paine prajita si supa de orez cu morcovi, si cina sau desert manca dracu’. Ma rog, asta ca sa va formati o idee in legatura cu silueta mea – in niciun caz supraponderala 🙂

Acum mi-e mai bine, multumesc de intrebare, am iesit din casa… Pentru ca sunt o adevarata printesa trendy [sau nu… cine stie cunoaste] nu se putea sa imi fie bine pe deplin, dupa ce doua zile n-am putut sa ma ridic din pat. Prin urmare, ma doare burta – unii dintre voi [sau unele] ar trebui sa stie ce inseamna asta. Ehem, dar nu trebuie sa stiti voi asta.

De luni ma intorc la scoala, cu forte noi si mai fresh ca niciodata [yah… sure], o sa-mi traiesc viata monotona ca pana acum, o sa incep sa-mi fac planuri pentru Craciun si Revelion si ce sarbatori mai sunt pana atunci daca mai sunt… E cam devreme sa va intreb ce vreti sa va aduca Mosu’… Prin urmare inchei postul aici* si ma duc la televizor.

* Adica inchei aici

Leave a Reply

