Fara promisiuni

September 4, 2007

Viata mea prin ochii mei. Viata mea prin ochii unui copil. Viata mea prin ochii oricui citeste.

Blog-ul asta e deschis viselor, trairilor si aberatiilor mele si tie, potential cititor, care apreciezi sau nu ceea ce scriu.

Vreau si sper ca tu sa intelegi ca varsta nu e cel mai important factor; cam asta e ideea.

Cineva* mi-a spus odata “Varsta nu conteaza cand vrei sa faci conversatie”. Poate pare banal, dar asta m-a facut sa ma simt foarte bine.

Dar gata, nu am de gand sa fac o introducere adanca si sa ma pierd in detalii inutile. Nu vreau sa crezi ca voi vorbi doar despre copilarie, despre diferentele dintre varste si alte chestii; sa fiu sincera? Mi se par plictisitoare…

Va fii un blog cu muzica, cu idei, cu aberatii…

Si daca citesti asta sper sa ai curiozitatea sa mai treci pe aici.

*Nu dau numele persoanei dintr-un singur motiv: Uite-asa, numai de-a dracu’, ca nu vreau sa-i hranesc orgoliul 🙂

6 Responses to “Fara promisiuni”

  1. copilmic Says:

    Salut si tie 🙂
    Bun venit in noua mea casuta, inca netencuita ^_^

  2. Simina Says:

    Imi place cum m-ai trecut in blogroll. Si totusi, asa feminista iti par? 🙂
    Imi place si image headerul cu conversi. Ti se potriveste perfect, e in armonie cu stilul tau adolescentin, intr-un fel inocent si putin rebel de a scrie. Promite-mi ca nu o sa-ti maturizezi posturile niciodata. Lasa-le asa! Cred ca ti-ai dat si tu seama ca nu faci parte din partea omogena a blogosferei. Ai stilul tau original. Asa e bine!

  3. copilmic Says:

    Referindu-ma la tine ca persoana, nu stiu ce sa spun. Dar cu siguranta multe dintre postrile tale dezvaluie in tine o feminista convinsa ;). In orice caz, fiecare dintre noi avem o particica de genul asta, and this is not bad, not bad at all…
    Am sa incerc sa nu ma maturizez 🙂
    Mersi mult de comentariu, inseamna foarte mult pentru mine 🙂
    Nu stiu ce sa mai spun 🙂 M-a facut sa… sa zambesc 🙂 Ca dovada ca am folosit de cel putin patru ori “:)”
    Te pup :*

  4. vlad Says:

    Imi place casuta ta 🙂
    Si “Just another WordPress.com weblog” e genial :p

  5. copilmic Says:

    Mda… Sunt geniala. Doar prin faptul ca nu stiu sa-l schimb sunt o blonda geniala, un geniu neinteles…


Leave a Reply

